Priebeh služby

  • Vyplníte kontaktný  formulár. Ten je nezáväzný až do podpísania zmluvy o poskytnutí právnych služieb.
  • Obratom (obvykle od 3 do 12 hodín) Vás budeme kontaktovať telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu a dohodneme si s Vami spôsob komunikácie, ktorý Vám najviac vyhovuje a bližšie technické, organizačné a cenové podmienky poskytnutia služby.
  • Po potvrdení, že máte o poskytnutie služby Online zmluvy záujem, Vám bude spôsobom, ktorý si zvolíte (e-mailom, poštou) zaslaná zmluva o poskytnutí právnych služieb a zálohová faktúra.
  • Po podpísaní zmluvy o poskytnutí právnych služieb a zaplatení zálohy vo výške 20% z ceny služby, začneme bez zbytočného odkladu na zmluve pracovať.
  • Všetky dôležité náležitosti s vami prejdeme prostredníctvom Vami zvolenej formy komunikácie, upozorníme Vás na možné znenia jednotlivých dojednaní, spoločne zvolíme tú najvýhodnejšiu a najbezpečnejšiu variantu.
  • Hotovú zmluvu Vám odošleme v tlačenej forme v potrebnom počte vyhotovení na Vami uvedenú adresu a taktiež si budete môcť stiahnuť z našej webovej stránky po zadaní Vášho unikátneho prihlasovacieho mena a hesla, ktoré Vám zašleme po vypracovaní zmluvy. Po doručení vypracovanej zmluvy uhradíte zvyšnú časť ceny za poskytnutú službu. V prípade akýchkoľvek nejasností môžete našu kanceláriu kedykoľvek kontaktovať.

 

 

V prípade záujmu o spísanie zmluvy Online vyplňte nasledujúci Kontaktný  formulár.

 

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať mailom alebo telefonicky.